سخنان آموزنده

حکما ,عکس جمله . حکمت , سخنان ناب hakim orod bozorg , فلاسفه . سخنان کوتاه بزرگان ، سخنان حکیمانه ، سخنان بزرگان ، سخنان زیبا

سخنان آموزنده

حکما ,عکس جمله . حکمت , سخنان ناب hakim orod bozorg , فلاسفه . سخنان کوتاه بزرگان ، سخنان حکیمانه ، سخنان بزرگان ، سخنان زیبا

آیا توانایی واراده ذاتی است و یا کسب کردنی؟


صالح :

استادمن مشکلم اینه که تلاش وکوشش خودم رو نادیده میگیرم و در مواجهه با دوستان وهم دانشگاهیان یک نوع احساس پوچی میکنم وفکر میکنم که دوستانم که وضعیت مالی انها از من بهتر نیست تلاش فوق العاده ای دارند و این که توانایی های انها از من بیشتر است …ایا توانایی واراده ذاتی است و یا کسب کردنی؟


پاسخ حکیم ارد بزرگ :
حکیم ارد بزرگ hakim orod bozorg
چرا خود را با دیگران مقایسه می کنید ؟
شما تمام کوشش خود را برای رشد انجام دهید ، حال به هر میزانی که رشد کردید ارزشمند است .
پیروزی و شکست در هر زمان از زندگی ، نسبی است و مطلق نیست .
تا دست تقدیر چه در آستین داشته باشد .
مهم آن است که شما خویش را دوست داشته باشید ،
زندگی کوتاهست و درآینده خواهید دید شادی و بهروزی لزوما بر دوش موفق ترین افرادی که امروز می شناسید نمی نشیند . سرنوشت بازیهای بسیار در آستین دارد .


منبع مطلب بالا آدرس زیر است :

http://www.hakimorodbozorg.com/?p=763&cpage=3#comments



برچسب‌ها: حکیم ارد بزرگ, کتاب سرخ RED BOOK, خودم را با دران مقایسه می کنم, پرسش و پاسخ با حکیم ارد بزرگ, hakim orod bozorg

دنیا رو چطور می بینید؟


علیرضا :

درود … می خوام بدونم شما دنیا رو چطور می بینید؟


پاسخ حکیم ارد بزرگ :
حکیم ارد بزرگ hakim orod bozorg

گیتی را در مهربانی می بینم . کتاب سرخ – فرگرد گیتی – سخن ۹



منبع مطلب بالا آدرس زیر است :

http://www.hakimorodbozorg.com/?p=763&cpage=3#comments



برچسب‌ها: حکیم ارد بزرگ, کتاب سرخ RED BOOK, جهان را چگونه می بینیم, پرسش و پاسخ با حکیم ارد بزرگ, hakim orod bozorg

دلم می خواد بزرگ شم


نفس :

سلام
دلم میخواد بزرگ شم،دلم میخواد رشد کنم..کاش یه چیزی بگید که حالمو عوض کنه……..ممنون.


پاسخ حکیم ارد بزرگ :
حکیم ارد بزرگ hakim orod bozorg

بزرگی ، بی مهر و دوستی بدست نمی آید . کتاب سرخ – فرگرد ریشه – سخن ۵
مهربان باشید و خویشتن را دوست بدارید !
- آینده از آن کسانی که “من” درونی خود را انکار می کنند نیست …


منبع مطلب بالا آدرس زیر است :

http://www.hakimorodbozorg.com/?p=763&cpage=3#comments




برچسب‌ها: حکیم ارد بزرگ, چگونه رشد کنیم, پرسش و پاسخ با حکیم ارد بزرگ, چطور بزرگ شویم, hakim orod bozorg